5 αλήθειες που δεν γνώριζες για τον βασιλικό

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Ο βασιλικός δεν είναι μόνο το μυρωδικό του καλοκαιριού, αλλά δίνει γεύση στα πιάτα και τις σάλτσες μας κάθε εποχή! Εκτός όμως από το μεθυστικό του άρωμα, τι πραγματικά μπορεί να προσφέρει στην υγεία μας ο γευστικός βασιλικός;

• Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή που περιέχει καθαρίζουν τον οργανισμό από τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες αξιοποιώντας έτσι τις αντιγηραντικές του ιδιότητες, λειτουργούν σαν αντιφλεγμονώδη και προσφέρουν προστασία από διάφορες ασθένειες.

 

• Όπως και τα άλλα πράσινα λαχανικά και χόρτα, ο βασιλικός είναι πλούσιος σε Βιταμίνη K. Έρευνες δείχνουν ότι η υψηλότερη πρόσληψη αυτού του συστατικού ελαχιστοποιεί την ανάπτυξη διαβήτη, αλλά και μειώνει το ποσοστό θνησιμότητας από χρόνιες ασθένειες όπως ο καρκίνος και οι καρδιοπάθειες.

 

• Λόγω της ευγενόλης και της λιναλόλης που περιέχει, έχει ισχυρές αντιβακτηριδιακές δυνάμεις και κρατώντας χαμηλά το ποσοστό των ανεπιθύμητων βακτηρίων στο σώμα έχει ως αποτέλεσμα τη γενική σου υγεία. Παράλληλα τα έλαια του βασιλικού καθαρίζουν τις τροφές όπως το κρέας ή το κοτόπουλο καθιστώντας τις πιο ασφαλείς προς κατανάλωση.

 

• Καταπολεμάει την κατάθλιψη και ανεβάζει τη διάθεσή σου. Αν συμπεριλαμβάνεις τακτικά τον βασιλικό στη διατροφή σου είναι πιο πιθανό να έχεις μία πιο αισιόδοξη στάση.

 

• Κάτι που ίσως παραβλέπεις αλλά είναι εξίσου σημαντικό όφελος είναι ότι ο βασιλικός όπως και άλλα μυρωδικά προσθέτουν γεύση στο φαγητό σου χωρίς την προσθήκη αλατιού. Έτσι, σε βοηθά να διατηρήσεις την αρτηριακή σου πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα.

 

Extra Tip: Για να απολαμβάνεις τα οφέλη του βασιλικού όλο το χρόνο, μπορείς να ψιλοκόψεις κάποια ποσότητα και να τη διατηρήσεις στην κατάψυξη σε κυβάκια.


Πηγή: myfit.gr

Image courtesy of KEKO64 at FreeDigitalPhotos.net

``````