5 εύκολοι τρόποι για να απολαύσετε τα αγαπημένα σας αβοκάντο!‏

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Το αβοκάντο χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και σε μια σειρά από θρεπτικά συστατικά, έχει συμπεριληφθεί στα superfoods. Έχει βιταμίνες C, Ε και Κ, οι οποίες ενισχύουν την υγεία των οστών και βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Μια μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι εκείνοι που έτρωγαν μια διατροφή πλούσια σε αβοκάντο ανέφεραν χαμηλότερα επίπεδα τριγλυκεριδίων, από αυτούς που δεν τα προτιμούσαν. Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά, βοηθώντας έτσι την επιδερμίδα σας να παραμείνει μαλακιά και νεανική. Επίσης, τα αβοκάντο έχουν πολλές μαγειρικές χρήσεις, αφού χρησιμοποιούνται σε σαλάτες, smoothies, ορεκτικά και πολλά άλλα.

Ακολουθούν μερικοί εύκολοι τρόποι μαγειρέματος των αβοκάντο…

 

Σαλάτα
Για να φτιάξετε ένα υγιεινό σνακ, κόψτε τα φρούτα και προσθέστε τα σε ένα μπολ σαλάτας μαζί με φύλλα ρόκας, ραντίτσιο και κύβους αυγού (βρασμένου). Προσθέστε μερικά φιστίκια πάνω από αυτό και σερβίρετε με χυμό λάιμ και μέλι.

 

Με αυγά
Για μια ικανοποιητική μπουκιά πρωινού, απλώστε πουρέ αβοκάντο σε ζεστό τοστ. Τοποθετήστε ένα τηγανητό αυγό πάνω από αυτό και πασπαλίστε με λίγο αλάτι και πιπέρι στην κορυφή.

 

Ρολό σούσι
Τα αβοκάντο αποτελούν επίσης ένα κοινό συστατικό στα σούσι. Για να φτιάξετε το δικό σας σούσι, κόψτε λεπτές φέτες αβοκάντο και απλώστε τις στην κορυφή του. Μπορείτε επίσης να τα χρησιμοποιήσετε ως γέμιση στο κέντρο με καπνιστό σολομό και αγγούρι.

 

Smoothie
Ανακατέψτε κομμάτια αβοκάντο με λίγο τζίντζερ, μέλι και χυμό λάιμ. Προσθέστε μπανάνα, μισό φλιτζάνι σπανάκι και σπόρους chia για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη  για την υγεία σας.

 

Ντιπ αβοκάντο
Με τα αβοκάντο μπορείτε να φτιάξετε ένα πεντανόστιμο ντιπ. Λιώστε μερικά φρούτα και προσθέστε σκόρδο, κόλιαντρο και χυμό λάιμ. Σερβίρετε με πολύσπορο ψωμί για περισσότερη απόλαυση!

 

 


Πηγή: post4life.gr

Image courtesy of  Apolonia at FreeDigitalPhotos.net