Φτιάξτε νόστιμο ντρέσινγκ με λίγες θερμίδες

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Λάβετε όλη τη νοστιμιά και τις βιταμίνες μιας σαλάτας με ντρέσινγκ, χωρίς να τη φορτώσετε με θερμίδες και λιπαρά, με μια συνταγή που θα γίνει η αγαπημένη σας.

 

Η σαλάτα είναι ένα χορταστικό και απολαυστικό γεύμα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και την εύκολη λύση, όταν το μαγείρεμα μας φαίνεται βουνό και προτιμάμε κάτι πιο ελαφρύ και εύκολο στην προετοιμασία. Το ντρέσινγκ, όμως, πολλές φορές είναι αυτό που της χαρίζει νοστιμιά, αλλά –δυστυχώς- και λιπαρά, όπως και θερμίδες.

 

Σε αυτή την περίπτωση, το παρακάτω ντρέσινγκ θα ικανοποιήσει τον ουρανίσκο σας αφού διαφέρει από τα άλλα, θα προστατέψει τη σιλουέτα σας αποδίδοντας μόλις 15 θερμίδες ανά 2 κουταλιές της σούπας και δεν θα σας κουράσει στην προετοιμασία του.

 

Η πιπεριά θα χαρίσει νοστιμιά και βιταμίνη C στο ντρέσινγκ σας

Θα χρειαστείτε: 1 κόκκινη πιπεριά κομμένη και χωρίς τα σπόρια, 2 φλιτζάνια κότατζ τσιζ χωρίς λιπαρά, ¼ του φλιτζανιού φρέσκο βασιλικό, 3 σκελίδες σκόρδο κομμένο, 1 κουταλιά της σούπας φρεσκοστιμμένο χυμό λεμονιού, 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο πράσο κομμένο, ½ κουταλάκι του γλυκού θαλασσινό αλάτι , ¼ κουταλιά της σούπας φρέσκο μαύρο πιπέρι αλεσμένο.

 

Βάλε στο μούλτι όλα τα υλικά και ανακάτεψέ τα μέχρι το μείγμα να γίνει πολτός. Δοκιμάστε να το προσθέσετε στη σαλάτα σας ή σε λίγο κρέας ή κοτόπουλο και απολαύστε γεύση, χωρίς πολλές θερμίδες.

 

 

 

 

 

 

Πηγή:clickatlife.gr

Image courtesy of voraornat FreeDigitalPhotos.net