5 φαινομενικά υγιεινές τροφές (κι όμως δεν τις ξέρεις)

 

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

 

Ακριβώς όπως και η βιομηχανία της μόδας, έτσι και η βιομηχανία των τροφίμων έχει τις δικές της τάσεις που συνεχώς ανανεώνονται ώστε να πωλούνται τα προϊόντα. Κι επειδή το trend τώρα επιτάσει healthy food και γενικότερη προσοχή στη σιλουέτα ,πολλές τροφές πωλούνται ως υγιεινές. Το ήξερες όμως αρκετές από αυτές δεν είναι στην πραγματικότητα ; Μάλιστα αν έχουν υποστεί αρκετή επεξεργασία θα μπορούσαν να είναι ακόμα και επικίνδυνες για την υγεία.

Δες τη λίστα μερικών από αυτές και άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες !

 

 

1)Τσιπς μπανάνας
Τα τσιπς μπανάνας έχουν καθιερωθεί ως το τέλειο υποκατάστατο γλυκών.Το ξέρεις όμως ότι στην πραγματικότητα έχουν υποστεί τηγάνισμα; Μόλις μία μερίδα τσιπς μπανάνας περιέχει περίπου 10 γραμμάρια κορεσμένου λίπους, το οποίο έχει φοβερό αντίκτυπο στα επίπεδα της χοληστερόλης. Φάε μια φρέσκια μπανάνα και θα είναι πολύ καλύτερο! Αλλιώς μέτρα τις θερμίδες... 

 


2)Σούσι τόνου

Το σούσι τόνου είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι επικίνδυνη, αν το φας σε μεγάλες ποσότητες. Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζεις είναι όχι ότι δεν έχει πολλές θερμίδες αλλά ότι τρώγοντάς το στα εστιατόρια περιέχει πολύ περισσότερο υδράργυρο από ένα ωμό ψάρι που αγοράζεις μόνη σου. Εάν τρως πολύ υδράργυρο, μπορεί να καταλήξεις δηλητηριασμένη !Θες κι άλλες συνέπειες;  Αϋπνία, ναυτία απώλεια μαλλιών, υψηλή αρτηριακή πίεση και ο κατάλογος συνεχίζεται. Φτιάξ΄το μόνη σου! 


3)Γιαούρτια χαμηλών λιπαρών
Όταν θέλεις να χάσεις βάρος, συχνά αναζητάς για προϊόντα που περιέχουν λιγότερο λίπος όπως γιαούρτια χαμηλών λιπαρών. Με αυτό θεωρείς ότι θα κάνεις κάτι καλό για το σώμα σου.Αυτό, βέβαια, δεν είναι απολύτως αληθές. Όταν μειωθεί σημαντικά το λίπος σε ένα προϊόν, το προϊόν γίνεται αρκετά άγευστο. Προκειμένου λοιπόν, οι κατασκευαστές γιαούρτιού, να αντισταθμίσουν τη γεύση προσθέτουν ζάχαρη. Τρως δηλαδή ενα γιαούρτι διαίτης με φουλ ζάχαρη! Δες πρώτα τα συστατικά πριν το αγοράσεις. 

 


4) Έτοιμα smoothies 
Όταν κάνεις ένα home-made smoothie , κάνεις το σωστό πράγμα! Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα καλύτερο για το σώμα σου από φυσικούς χυμούς με φρούτα και λαχανικά. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε το χρόνο για να φτιάξουμε το δικό μας χυμό και παίρνουμε έτοιμα από το ράφι. Κι όμως αυτοί οι χυμοί μπορεί να έχουν περισσότερη ζάχαρη από όσο νομίζεις!


5)Προσυσκευασμένη granola
Η granola χρησιμοποιείται πλέον από πολλούς που θέλουν να φάνε ένα υγιές πρωινό. Η αλήθεια όμως είναι ότι πολλά προσυσκευασμένα granola είναι γεμάτα ζάχαρη. Κάτι τέτοιο φυσικά περιέχει μέχρι και 600 θερμίδες, δεν το λες και υγιεινό!

 

 

 

 

 

Πηγή: followme.gr

photo of KEKO64 at free digitalphotos.net