5 λόγοι για να δοκιμάσετε γύρη

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, υδατάνθρακες και μέταλλα, η γύρη θεωρείται «υπερτροφή» από τους διατροφολόγους. Σύμφωνα με τους ειδικούς, 1 κουταλιά γύρη την ημέρα καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες μας σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός.

 

Η γύρη βοηθά στη μείωση της όρεξης, στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους, έχει αποτοξινωτικές και διουρητικές ιδιότητες, ενώ αυξάνει τη σεξουαλική όρεξη.

 

Και επειδή τις περισσότερες φορές, η γεύση της είναι πικρή, μπορείτε να την τρώτε με το πρωινό σας μαζί με γιαούρτι και δημητριακά ή μέλι, με τις σαλάτες ή τα φρούτα.

 

 

 

 

 

 

Πηγή: myfit.gr

Image courtesy of   sattva at FreeDigitalPhotos.net