Τελικά, μέχρι τι ώρα πρέπει να καταναλώνουμε το βραδινό μας γεύμα;

 

mother-and-daughter-smiling

 

Μια ερώτηση που μου γίνεται συχνά από τους διαιτώμενους είναι μέχρι τι ώρα μπορούν να καταναλώνουν το βραδινό γεύμα. Η αλήθεια είναι πως με το δίκιο σας ρωτάτε διότι σ’ αυτή την περίπτωση υπάρχει μια λογική.

 

Κάποιος θα σκεφτεί πως αν φάει στις 11μ.μ. και μετά πάει για ύπνο, ό,τι έφαγε θα μετατραπεί σε λίπος. Ευτυχώς για όλους μας, όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι! Η αύξηση του βάρους δεν εξαρτάται από το τι ώρα τρώμε το βράδυ. Εάν αυτό που θα επιλέξετε να φάτε ως τελευταίο γεύμα της ημέρας ξεπεράσει κατά πολύ το σύνολο των θερμίδων που χρειάζεστε για να συντηρήσετε το βάρος σας, τότε ναι, θα πάρετε βάρος, ακόμη κι αν το φάτε στις 7 το απόγευμα.

 

Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του σύνολο θερμίδων που είναι το ιδανικό για εκείνον και εξαρτάται βέβαια από διάφορους παράγοντες, όπως η άσκηση. Γι’ αυτό, και το νούμερο άλλοτε μειώνεται και άλλοτε αυξάνεται! Εάν κάποιος ακολουθεί ένα πρόγραμμα διατροφής για απώλεια ή συντήρηση βάρους, μπορεί να τρώει το βραδινό του γεύμα ακόμη και σε πιο βραδινές ώρες.

 

Η αύξηση του βάρους των ατόμων που τρώνε το βράδυ οφείλεται συνήθως στο ότι το δείπνο συνιστά το κυρίως γεύμα, το οποίο λόγω έντονης πείνας αποτελείται από πολλές θερμίδες και λιπαρά. Εάν συνυπολογίσουμε και τα υπόλοιπα άτακτα γεύματα (ψωμάκια, λιχουδιές, γλυκάκια) που σίγουρα έχουν προϋπάρξει κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα αποτελέσματα εντείνονται.

 

Τέλος, το μεγαλύτερο κακό που μπορεί να σας βρει κατά τη διάρκεια της νύχτας, εφόσον έχετε φάει ένα γεύμα πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά, είναι το πάρτι που θα γίνεται στο στομάχι και στο έντερο και σίγουρα θα σας κρατήσει ξύπνιους μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες!! Καλή συνέχεια…

 

Aλ Χασούντ Αλεξάνδρα
Διαιτολόγος – διατροφολόγος
University of Hertfordshire, UK

 

 

 

misswebbie.gr

photo of nenetus at freedigitalphotos.net

 

``````