Πώς θα χάσω πόντους από την περιφέρεια;

 

 

mother-and-daughter-smiling

Οι έξτρα πόντοι (όχι εκείνοι της Eurovision), αυτοί μας κρατούν μακριά από εκείνο το τζιν παντελόνι που είχαμε πάρει πριν από χρόνια δεν είναι ιδιαίτερης δυσκολίας εμπόδιο. Ναι, είναι επίμονοι, ναι απαιτούν δράση, όμως ακολουθώντας τις παρακάτω απλές συμβουλές θα καταφέρετε να τους στείλετε… μια και καλή.

Μην σταματάτε να κινείστε

Αν ένα πράγμα… σιχαίνεται το λίπος στην περιφέρεια είναι η κίνηση σε χαλαρή ένταση. Εξανεμίστε λοιπόν τους… πόντους με χαλαρό τρέξιμο, ποδήλατο ή ακόμα και κολύμπι, οτιδήποτε κάνεις τους χτύπους της καρδιάς σας να κάνουν «τίκα –τάκα-τίκα-τακ» λίγο γρηγορότερα από το κανονικό.


Περιορίστε το αλάτι

Είναι απαραίτητο, αλλά όχι σε μεγάλες ποσότητες. Αν έχετε το αλάτι σε καθημερινή βάση και σε μεγάλη ποσότητα στο τραπέζι σας, περιορίστε το καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών (και) στην περιοχή της κοιλιάς. Δεν είναι ανάγκη να τρώτε κάθε μέρα από ένα σακουλάκι γαριδάκια, όμως ούτε να μετράτε με το… σταγονόμετρο το αλάτι στη διατροφή σας. Μια μέτρια κατανάλωση ανάλογα με τη γεύση και τη διάθεση – μιας και ο οργανισμός μας ζητάει αλάτι – είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να κάνετε.


Περισσότερη πρωτεΐνη

Όσο μεγαλώνουμε, το σώμα μας τείνει να παράγει περισσότερη ινσουλίνη, μιας και τα λιποκύτταρα σε συνδυασμό με τα μυϊκά κύτταρα δεν αντιδρούν καλά σε αυτήν. Η ορμόνη ινσουλίνη ενισχύει την αποθήκευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς και στην περιφέρεια. Στον αντίποδα, η κατανάλωση τροφών υψηλών σε πρωτεΐνη κατά τη διάρκεια της ημέρας, «θωρακίζει» το σώμα απέναντι στη δράση της ορμόνης αυτής.


Λιγότερο τηγάνι

Σας αρέσει οτιδήποτε τηγανιτό, είναι λογικό. Όμως τα τηγανιτά τρόφιμα ενισχύονται με μπόλικα κορεσμένα λιπαρά και… μεταμορφώνονται σε μηχανές που αυξάνουν το λίπος στην περιφέρεια. Περιορίστε τα λοιπόν, και προτιμήστε τις ψητές στον φούρνο εναλλακτικές τους.



Περισσότερο νερό

Η επαρκής κατανάλωση νερού βοηθά σημαντικά στην αποβολή υγρών από το σώμα και κατ’ επέκταση στο «ξεφούσκωμα». Πόσο νερό είναι αυτό; Σκεφτείτε απλά ότι μέσα στην ημέρα δεν πρέπει να διψάτε. Ένας καλός δείκτης είναι επίσης το χρώμα των ούρων σας, όσο πιο σκούρα τόσο περισσότερο νερό χρειάζεστε. Σημειώστε ότι νερό περιέχουν και τροφές όπως φρούτα και λαχανικά σε ποσοστό που ενίοτε αγγίζει το 95%.


Και περισσότερος ύπνος

Πέντε ώρες ύπνου ή λιγότερο κάθε μέρα μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα του κοιλιακού λίπους σύμφωνα με έρευνα του 2010 από το Wake Forest University. Όπως ενδεχομένως να γνωρίζετε, και αν όχι θα το μάθετε τώρα, το οκτώ είναι ο μαγικός αριθμός και ιδανικός χρόνος ξεκούρασης για να «πέσουν» οι πόντοι από την περιοχή της κοιλιάς.

 

 



Πηγή: in2life.gr

Image courtesy of   patrisyu at FreeDigitalPhotos.net

``````