5 βραδινά snacks για σίγουρο αδυνάτισμα

mother-and-daughter-smiling

Θα έχεις ακούσει πολλές φορές ότι ο καλύτερος τρόπος για να μην παχύνεις είναι να κόψεις το βραδινό φαγητό και τα άσκοπα τσιμπολογήματα. Εάν όμως η κοιλιά σου γουργουρίζει δυνατά, δες τα 5 light υγιεινά σνακ τα οποία όχι μόνο θα ικανοποιήσουν τις βραδινές λιγούρες, αλλά θα σε βοηθήσουν και να αδυνατίσεις…

1. Το pop-corn έχει μόλις 60 θερμίδες ανά φλιτζάνι, ελάχιστο λίπος και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού. Πρόσεξε όμως την ποσότητα αλατιού που θα χρησιμοποιήσεις και προτίμησε βούτυρο με λίγα λιπαρά.

2. Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και τις καύσεις λίπους και απαραίτητες πρωτεΐνες για τον οργανισμό. Συνόδευσέ τον με κράκερ ολικής και άπαχο τυρί κρέμα.

 

3. Το τυρί cottage είναι must για όσους αθλούνται ή προσέχουν τη γραμμή τους. Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεινών και μικρή ποσότητα λιπαρών. Μπορείς να το συνδυάσεις με φρυγανιές ή κρακερς.

4. Μία χούφτα φιστίκια Αιγίνης θα σε χορτάσει και θα δώσει στον οργανισμό σου πρωτεΐνες, βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα.

5. Τέλος, το γιαούρτι είναι ο «βασιλιάς» των light υγιεινών snacks. Συνδύασέ το με φρέσκα φρούτα, όπως φράουλες και κεράσια, πλούσια σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά στοιχεία.


 



 

Πηγή: myfit.gr

``````