Οι εφιάλτες σου είναι στενά συνδεδεμένοι με τις εμπειρίες και τα βιώματα που έχουμε ζήσει. Στη διάρκεια του ύπνου τα «πρέπει» και οι ηθικοί περιορισμοί χαλαρώνουν κι έτσι αναδύονται αρνητικά συναισθήματα, όπως άγχος και θυμός, φόβος για την εργασία σου ή τη σχέση σου, ακόμα και αρχέγονοι φόβοι όπως ο θάνατος. Συχνά μέσα από τους εφιάλτες μπορεί να αναβιώσεις γεγονότα που δεν θα άντεχες να τα ζήσεις  πραγματικά, οπότε τα ζεις εικονικά και έτσι εκτονώνεται η εσωτερική ένταση που έχεις μέσα σου.
Μπορείς να δεις εφιάλτες για πολλούς λόγους. Ο ύπνος, όπως και η όρεξη, επηρεάζονται κάθε φορά που περνάς μια πολύ έντονη ψυχολογική πίεση, όπου η διάθεση και η σκέψη σου είναι διαταραγμένες. Αν λοιπόν δεν είσαι καλά στην καθημερινότητά σου αυτό αυτομάτως μεταφέρεται και στον ύπνο σου. Το ερώτημα όμως του ενός εκατομμυρίους είναι το εξής: Μπορούμε να «αποφύγουμε» τα άσχημα όνειρα και να κάνουμε ήσυχο ύπνο;



Nαι και μαλιστα υπάρχουν 5 απλοί τρόποι:
α. Διάβασε πριν κοιμηθείς, να αποφεύγεις την τηλεόραση και τον υπολογιστή.
β. Κάνε ένα χλιαρό ντους.
γ. Πιες ένα ρόφημα ή ένα αφέψημα με μέλι.
δ. Κάνε σωματική άσκηση και εξασκήσου στις τεχνικές χαλάρωσης.
ε. Εξέφρασε τα συναισθήματά σου κατά την διάρκεια της ημέρας.

i-Dream (ή αλλιώς η τεχνολογία στην επιστήμη του ύπνου) 
Dream:On = Το application σου επιτρέπει να δεις στον ύπνο σου ό,τι επιλέξεις πριν κοιμηθείτε... τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει.
Shadow = Η εφαρμογή αυτή βοηθάει στο να καταγράψεις τα όνειρά σου ακριβώς την στιγμή που ξυπνάς, ώστε να μην τα ξεχάσεις.
DreamZ = Το συγκεκριμένο app βασίζεται σε μία τεχνική που ονομάζεται Lucid Dreaming (Συνειδητό όνειρο, το όνειρο το άτομο έχει επίγνωση ότι το βλέπει τη στιγμή που το βλέπει) και διευκολύνει στο να ελέγχουμε τι θα ονειρευτούμε.
DreamsCloud.com = Ένα online ημερολόγιο ονείρων, προσβάσιμο σε όλους.

 

 

 

 

 

Πηγή: queen.gr/