Εχετε πέσει θύμα αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς;

 

 

 

 

Σας εχει τύχει ποτέ πωλήτρια-ιδιοκτήτρια καταστήματος να μην δεχτεί να σας εξυπηρετήσει;

 


Εμένα ναι! Συγκεκριμένα έψαχνα ένα φόρεμα για την βάπτιση του γιού μου. Μπαίνοντας σε ένα κατάστημα ρούχων , όταν ρώτησα πόσο κόστιζε ένα φόρεμα, η  ιδιοκτήτρια  με ύφος μεγαλοκυρίας της υψηλής κοινωνίας , μου τόνισε ότι τα ρούχα της δεν είναι για μένα αφού όλα κοστίζουν πάνω από 200 ευρώ. Βλέπετε δεν με ενέκρινε για το  πιθανό πελατολόγιο της , αφού πήγα απλά  ντυμένη με ένα τζιν και με ένα μακό μπλουζάκι. Η συμπεριφορά της τελείως αντιεπαγγελματική  και παράλληλα προσβλητική.

 


Εδώ δεί επίσης ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου- μανικιούρ πεντικιούρ  λόγω των χαμηλών τιμών που προσφέρει  να μιλάει  αγενέστατα σε πελάτισσα  και να αναφέρει ότι δεν έχει ανάγκη από άλλη πελατεία… Και παρόλαυτα να συνεχίζει ο κόσμος να το επισκέπτεται. Γιατί; Για την χαμηλή τιμή που μου προσφέρουν , το βρώμικο περιβάλλον και της αμφισβητούμενης ποιότητας υλικών  να δεχθώ να υποστώ τέτοια συμπροφορά ;; έ όχι βέβαια! Δίνουμε τα χρήμματα μας και θέλουμε την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά.

 


Οποια γυναίκα σέβεται τον εαυτό της  προτιμάει να πηγαίνει σε μαγαζιά που της συμπεριφέρονται άψογα . Όταν τύχει να γίνετε θύμα αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς να μην ξαναπηγαίνετε στο κατάστημα αυτό και αν φερθεί άσχημα υπάλληλος να διαμαρτυρηθείτε στον ιδιοκτήτη! Δίνω τα χρήματα μου, φέρομαι άψογα, απαιτώ ανάλογη  συμπεριφορά.

 

 

Μην ξεχνάτε να φέρεστε και εσείς πάντα ευγενικά, οι υπάλληλοι δεν είναι υποχρεωμένοι να δέχονται το κάθε  άδικο ξέσπασμά  σας!

 

Καλά ψώνια!

 

 

Κείμενο : Aρφαρά Μαρία

 


Copyright gynaikoparea.gr

 Image courtesy of stockimagges at FreeDigitalPhotos.net