Γυμναστική για κάθε διάθεση

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

 

Δες λοιπόν ποιο είδος γυμναστικής να επιλέξεις, ανάλογά με τη διάθεσή σου:

 

 Νιώθεις κουρασμένη και άτονη;  

Tο μυστικό βρίσκεται στη yoga και στις «θαυματουργές» της ασάνες. Η συγκεκριμένη πρακτική θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις τους σφιγμένους μυς, να αποβάλεις την κούραση, να νιώσεις περισσότερη ενέργεια και να «τεντώσεις» το σώμα σου με αποτέλεσμα να νιώθεις πολύ πιο ξεκούραστη. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνες, ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας και μόνιμο αίσθημα εξάντλησης και κόπωσης, ένιωθαν καλύτερα μετά από 6 μήνες yoga.

 

 Είσαι στεναχωρημένη και στις "μαύρες" σου;

Tότε πάρε τα βαράκια ή γράψου σε ένα γυμναστήριο με όργανα. Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές από το Medical School of Harvard, η γυμναστική με βάρη πολλών κιλών βελτιώνει την ψυχολογία και αυξάνει το αίσθημα της ευεξίας. Να τονίσουμε ότι όσα περισσότερα βάρη σηκώνετε, τόσο πιο χαρούμενη θα αισθάνεστε μετά.

 

Τα νεύρα έχουν βαρέσει κόκκινο;

 Φόρεσε αθλητικά παπούτσια και βγες αμέσως για τρέξιμο, αφού η αερόβια άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος εκτόνωσης και αντιμετώπισης του θυμού. Ποδήλατο, jogging, χορό… όποιο είδος και αν επιλέξεις, το σίγουρο είναι πως θα νιώσεις πολύ πιο ήρεμη και χαλαρή.


 

 

 

Πηγή:freebody.gr

photo of meepoohfoto at freedigitalphotos.net