10 φυσικές εναλλακτικές του… Viagra

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Συμβαίνει σε όλους κάποια στιγμή στη ζωή μας. Λίγο το άγχος, λίγο η ηλικία, λίγο οι κακές συνήθειες και τα προβλήματα, η σεξουαλική διάθεση παίρνει την κατιούσα. Αν δεν θέλετε να καταφύγετε σε φαρμακευτικές λύσεις, όπως το Viagra, μπορείτε να βρείτε συμμάχους… στο φαρμακείο της φύσης. Παρακάτω, συγκεντρώνουμε τα βότανα και τα θρεπτικά συστατικά που είναι πολύτιμα στον οργανισμό ώστε να λειτουργούν σωστά και απρόσκοπτα τα γρανάζια του έρωτα.

Σύμμαχοι της γυναικείας λίμπιντο

-Σίδηρος: Αν έχετε χαμηλά επίπεδα, είναι πιθανό να πέσει μαζί και η λίμπιντο, η ικανότητα διέγερσης και ορασμού. Αν πάλι έχετε υπερβολικά υψηλά επίπεδα σιδήρου, αυξάνονται οι πιθανότητες για στομαχικά και εντερικά προβλήματα. Τα κατάλληλα επίπεδα σιδήρου, όμως, έδειξαν σε πρόσφατη έρευνα πως προκάλεσαν και άνοδο της ερωτικής διάθεσης σε γυναίκες.
-Τριβόλι: Κι όμως, το μεσογειακό φυτό tribulus terrestris με τα σαν-βελόνες φύλλα του αποδείχθηκε σε μελέτη βοηθητικό για γυναίκες, που λάμβαναν 7,5 mg κάθε μέρα επί ένα μήνα, και είδαν τις σεξουαλικές τους λειτουργίες να βελτιώνονται.
-Τζίνσενγκ: Θεωρείται ιδιαίτερα τονωτικό για το γεννητικό σύστημα. Στην κινέζικη ιατρική, χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις εξάντλησης ή αδυναμίας, ενώ στην περουβιανή εκδοχή του, που ονομάζεται Maca, βοηθά στην καταπολέμηση της ερωτικής ατονίας ως παρενέργεια της χρήσης αντικαταθλιπτικών.

Σύμμαχοι του άνδρα

-L-arginine: Η αργινίνη είναι πρωτεϊνικό αμινοξύ (που κυκλοφορεί και ως συμπλήρωμα διατροφής), το οποίο βοηθά τα αγγεία να διασταλούν και έτσι βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος στα γεννητικά όργανα και ως εκ τούτου η ικανότητα στύσης.
-Νιασίνη: Πρόκειται για την βιταμίνη Β3, η οποία διατίθεται ως συμπλήρωμα διατροφής αλλά υπάρχει και σε τρόφιμα όπως ο τόνος, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το χοιρινό, το συκώτι, οι ξηροί καρποί, τα μανιτάρια και ο αρακάς. Η συγκεκριμένη βιταμίνη μπορεί να αυξήσει την καλή χοληστερόλη, κάτι που βοηθά και στην καλύτερη σεξουαλική απόδοση – ωστόσο αν ληφθεί σε ποσότητες άνω των 3g την ημέρα μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.
-Χυμός ροδιού: Είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά που οδηγούν σε μειωμένο κίνδυνο παθήσεων της καρδιάς και του αρτηριακού συστήματος. Πρόσφατη έρευνα όμως – που ωστόσο αποτελεί μόνο την αρχή μιας σειράς ερευνών για να υπάρξουν σαφή αποτελέσματα – έδειξε ότι ο χυμός ροδιού μπορεί να βοηθήσει και στην στυτική δυσλειτουργία.

Τα αφροδισιακά τρόφιμα

-Στρείδια: Και μύδια και λοιπά θαλασσινά, έχουν τη φήμη των κατ’ εξοχήν αφροδισιακών τροφών, που διαθέτουν αμινοξέα και ψευδάργυρο, σημαντικά συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.
-Αβοκάντο: Έχει άφθονη βιταμίνη Ε, που βοηθά στην καρδιαγγειακή λειτουργία και ως εκ τούτου στην καλύτερη αιμάτωση των γεννητικών οργάνων και των δύο φύλων.
-Σοκολάτα: Η καφεΐνη της μας «ξυπνά», αλλά ακόμη κι αν δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά η αφροδισιακή της δράση, ο αισθησιασμός και η γεύση της βοηθά έστω και ψυχολογικά στην ερωτική διέγερση και την σεξουαλική διάθεση.
-Μπανάνες: Διαθέτουν ένζυμα τα οποία θεωρούνται ενισχυτικά της ανδρικής λίμπιντο, αλλά αποτελούν πηγή καλίου και βιταμινών που αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού και των δύο φύλων, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κόπωσης, που επιφέρει με τη σειρά της ερωτική απραξία.

 

 

Πηγή: in2life.gr

Image courtesy of Mister GC at FreeDigitalPhotos.net