Σιχαίνεσαι το τρέξιμο; Με τι να το αντικαταστήσεις

 

mother-and-daughter-smiling

 

 

Δεν είσαι fan του jogging; Ε δεν χάλασε και ο κόσμος, γιατί ναι μεν το τρέξιμο θεωρείται ο βασιλιάς των αερόβιων sports, αλλά και δεν είναι και ο μόνος...

√ Εάν βαριέσαι λοιπόν τα γήπεδα ή να τρέχεις μόνος στο πάρκο, πάρε ποδήλατο και "όργωσε" την πόλη. Το ποδήλατο είναι από τις κορυφαίες αερόβιες ασκήσεις, βελτιώνει το αναπνευστικό σύστημα, συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και γυμνάζει αποτελεσματικά κοιλιά και πόδια.

√ Το ελλειπτικό είναι καλή εναλλακτική, αφού θα γυμνάσει το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος και θα σε βοηθήσει να κάψεις πολλές θερμίδες σε λίγη ώρα.

 

√ Η κολύμβηση θωρακίζει τον οργανισμό, αυξάνει την ευλυγισία και μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού.

 

Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις high-intensity αερόβιες ασκήσεις, όπως:

 

√ Γρήγορο  ανέβασμα σκαλιών.

 

√   Jumping Jacks, δηλαδή άλματα στον αέρα με ανοιχτά χέρια και πόδια στο πλάι.

 

√  High-knees, άλματα με ανέβασμα των γονάτων, αποτελεσματική άσκηση της Tabata workout.

 

√  Burpees, η πιο αποτελεσματική, στρατιωτικού τύπου, έντονη άσκηση.

 

√  Power Yoga, για αποτοξίνωση μυαλού και σώματος και ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

 

√  Χορό, η πιο διασκεδαστική αερόβια άσκηση.

 

 

 

Πηγή: freebody.gr

Image courtesy of nenetus at FreeDigitalPhotos.net